Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

Jag mår illa.... Mer om slakterihärvan...

Fick Slaktintyget idag & det visar sej att Snäckan är slaktad i Skåne.
Så E har visst åkt riket runt & slaktat för glatta livet. & säkert mångfalt för att tjäna pengar på det så måste hon ha slaktat mängder. & något är det ju när man väljer att åka till Skåne.
Eller är det så här illa att slakteriet är inblandat tillsammans med E & att våran häst istället åkt till Europa för att slaktas?
http://svt.se/2.107527/1.1472551/sparen_leder_mot_hastslakteriet 

Jag vet inte hur djupt jag orkar rota. Måste få tag i en polis som gör mer än att bara tar anmälan & som rotar vidare.
Polisanmälan är dock gjord både mot E & slakteriet.
Arbete återstår med att sätta sej & ringa alla hästslakterier för att få fram om det nu går hur många hästar människan varit inne med.
Och hur de kan låta vem som helst komma in med andra människors hästar.
Jag fejk smsade henne igår med & hon påstår att våran häst är betäckt & mår bra. Vilken verklighet lever hon i? Hur har hon ens mage?
Idag hade hon myndigheterna där & allt var bara bra enligt henne - MEN de ska också få sej ett samtal.
Jag kan inte förklara känslan jag har.
Är så arg & jag vet inte vart jag ska göra av ilskan.
Samtidigt så förtvivlat ledsen. Allt är bara en enorm klump i magen.....
Polisen frågade om våra ersättningskrav & jag svarade att inga pengar kan ersätta oss för den smärta hon vållat oss. Eller för det hon utsatt våran häst för.
Känner mej så maktlös & kan inte svara för vad jag kommer att göra om inte hon blir tagen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar