Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Trav & Galoppronden....




Jag jobbar med det här varenda ledig stund just nu.
Rotar & rotar. & pratar med de andra drabbade -Tillsammans är vi starka!
Igår så var jag & C & kollade hagen den sk lösdriften där vi släppte Snäckan. Den var tom men både färskt bajs samt nya cigarettfimpar vittnar om att den nyligen var använd.
Vi kontaktade djurskyddet  igen som inte ens hade en aning om denna hage.
Frågan är ju bara vad & vems hästar som bott där & vart dom vandrat :(

Djurskyddet hade även haft kontakt med Skånes län som skulle kolla slakteriet samt att jag fick namn på en väl insatt polis & även en reporter på uppdrag granskning som jobbat med detta liknande 2009.

Vi var även till polisen i Hallsberg igår & pratade med en "ishallspappa" som är polis. Han skulle ta det vidare till sin chef &  försöka få det åt rätt håll.
Samt att slaktintyget kopierades.

E fortsätter med sina sms & jag väntar fortfarande på detta så kallade nummer som jag ska kunna ringa där min häst befinner sej... För hon har inte få något svar från dom ännu. "Nej jag tror inte man kan ringa till hästhimlen".

Idag kommer trav & galopp ronden ut & i den ska hon alltså erkänna att hon sålt våra hästar. Då har vi henne fast för ett brott iallafall & nu återstår det bara att få polisen att agera. 


Du fattas oss Ozelot Qui

1 kommentar:

  1. Fruktansvärt allt som hänt, jag har läst igenom dina bloggar och man mår illa. Hur har människan mage att ljuga för er så,,hon är helt sjuk,,,

    Massor av kramar, verkligen ledsamt det här.

    SvaraRadera