Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Polisen

Har suttit med polisen en lång stund i telefonen.
Jag mår bara illa & hatet bara växer...
Troligen har våra hästar farit mer än illa. Vissa har förts utomlands- de stora tunga & plågats på dessa förbannade djurtransporter.
Vissa kan till & med leva & vara sålda- Chansen för våra varmblod är minimal förvisso men den finns.
Det har framkommit hästar som slaktats utan pass -det är inte så svårt då detta slakteri har en pass skål- typ gotteskål med pass & det är ju bara att ta ett passande. Veterinären kollar ändå inte.
Hotbilden är enorm.
Denna polis kan inte figurera med namn i den rättegång som kommer i det länet. Hästägare & vittnen är hotade.
Vi kommer också hamna där....
 Men Vi måste ändå kämpa ihop för att nå ut i media få de att lyssna samt få polisen att inse hur stort det här är.
Vi måste som grupp ta oss igenom det här!
Kämpa oss igenom alla motgångar.
Då kommer vi ta henne.

Ingen mer häst ska behöva lida så som våra gjort!!!


Jag känner mej halv. Ena jag måste fungera leva& sköta vardagen den andra halvan jobbar hela tiden på högfart med att hitta bevis & jobba för att vi ska få henne dömd samt med att hata.
Jag har aldrig hatat förut om det är så här det känns.
Har aldrig ens varit i närheten. 
& hatet bryter sönder mej inifrån.
& jag vet inte vart jag ska göra av den här vidriga känslan.
Älskade älskade Snäckan <3
 


1 kommentar:

  1. Hej! Jag har hamnade här genom en bloggväns länk och blir alldeles mållös! Vad är det för människor som gör på detta vis? Eller nä, det är inte människor, det är monster! Jag lider verkligen med er och det enda man kan hoppas på nu är att ni ska få känna någon sorts upprättelse genom att monstret åker dit och får sona riktigt för det hon gjort!
    Hoppas verkligen att detta inte är något bland annat som bara hamnar mellan stolarna och läggs ner, för ett straff ska de ha de som gör så här, ett hårt straff! Förstår att du hatar och du får göra det. En överlevnadsmekanism.
    Kram!

    SvaraRadera