Summa sidvisningar

söndag 25 december 2011

Julen kom & gick

med stress magont & så var den över...
Med glada barn vilket är huvudsaken.
De frågade mej innan jul vad jag önskade mej men efter mkt grubblande så insåg jag att jag faktiskt inte vill ha något alls.
Kramar & kärleken från de finaste ungarna i världen räcker för mej att leva på.
Är ingen jul människa alls & önskar att jag vore rik & kunde ta med mej hela högen & fly till ett varmare land & slippa julstressen & bara må bra.
Men nu är det1 helt år till nästa gång med ny stress & ny ångest.
Jag tyckte vi skulle ta fina bilder men det gick så här : Issa ville inte vara med på bild. Sophie var skitsur för hon inte var tillräckligt snygg. Adam & Irmelie tyckte det var toppen :)




När jag sa att ingen tomte skulle komma ställde 3 upp på en normal bild. Eller säg pannkaka så trycker jag.

 3 små nöjda tjejer. :

 Så kom då tomten till slut:


 Adam var mest nöjd med sin Stefan Liv matchtröja & nya klubban :)

En God Fortsättning önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar