Summa sidvisningar

lördag 23 oktober 2010

Konstigt

är det att bara ha en unge hemma.
En Adam.
De andra "Tjejligan" har åkt till Arboga på 80 års kalas hos Cattis gammelfarbror & tillbringar helgen med kossor & "farmor& farfar". En efterlängtad tur. av 3 små tjejer.
De älskar att vara där & tas emot med öppna varma famnar fast det inte är deras riktiga farföräldrar utan egentligen Cattis släkt & familj.
Det har alltid varit så,
Adam & jag har tillsammans med Daniel avklarat Marieberg & jag lyckades med att köpa några julklappar bland annat fyndade jag till Adam så han skickades ur affären :) Glad kommer han att bli.
En konstig helg känns det som & jag blir så rastlös.
Jag jobbar ju jämt på helgerna eller så är det hockey.
Den här helgen är det bara en träning imorgon & jag vet inte ens vad man gör på en lugn helg. Känns som om jag inte ens vet hur man kopplar av längre... Allt går ju alltid i 200...
Mot nästa vecka då Adam har 8 ispass inklusive två matcher.
Men vem sa att livet som hockey förlåt målvaktsmorsa  skulle vara lätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar