Summa sidvisningar

söndag 3 februari 2013

Har du också ett Samvete

som alltid är dåligt?
För att man inte räcker till?
För att man alltid fattar fel beslut? Eller för att man inte vet varken ut eller in?
För att man vill så mkt men inte hinner?
Jag har varit sjukskriven 1 vecka för inflammation i ryggen. Influensa viruset som troligtvis valde mina ryggleder o muskler att fästa sej i. Med medicin o vila har det släppt och nu är jag istället genomförkyld.
Pang o bom sa det igårkväll.
 Jag som aldrig är det då lederna/musklerna slås ut istället.Små Febrig,frossig och tvärtät i bröstet.
Issa är också genomförkyld o febrig.
Irme var på g att bli det i fredags när de åkte till pappa.
Då kommer det dåliga samvetet  för jag måste jobba. Som vikarie är du inte populär om du inte står där. Barnen går först o ens eget också förvisso men utan pengar kan vi ju inte överleva.
Vi står också i valet o kvalet om Adam ska åka till Tjeckien med hockeylaget. Han vill inte åka ensam men jag kan ju inte bara  åka bort 1 hel vecka.
Samtidigt är det en sak som han kommer bära med sej resten av livet som ett minne . Fina goa hockeykillar på resa i världen. De ska också spela mot Tjeckiska lag. Super spännande ju.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar