Summa sidvisningar

måndag 9 januari 2012

10 Saker Du Inte Visste Om Mej...

spännande va?

*1. Jag är livrädd för fåglar & har en starkt utvecklad fågelfobi & skulle aldrig ta i en fågel död eller levande.
*2. Jag får panik om jag måste köra bil över en bro med vatten under. Väljer vägar med omsorg för att undvika stora broar. Skulle aldrig kunna köra till Öland tex.
*3. Jag dammsuger minst 1 gång om dagen.
*4. Jag kan inte dricka eller känna lukten av rom.
*5. Adam får inte spela match i nya saker innan de är använda på träning. Jag anser att det betyder otur. Han tycker jag är skitlarvig :)
*6. Det finns någon som alltid kommer ha endel av mitt hjärta men som jag aldrig kommer att få som känner likadant.
*7. Jag har jättekort stubin men blir bara riktigt arg 1 eller 2 gånger om året.
*8. Jag har inte pratat med min pappa på flera år.
*9. Folk uppfattar mej som sur kaxig och inbunden medans  jag egentligen  är jättesnäll & glad men skyddar mej själv genom att vända en annan sida utåt. för att slippa bli sårad
*10. Jag hatar skitsnack & pratar själv ALDRIG skit om någon! 
Passar denna vidare till alla som läser denna & har egen blogg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar