Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Vad fan ger dej rätten?

Att prata skit om mej?
Att döma mej & mitt liv?
Att tro att du på något sätt skulle vara bättre än jag?
Om du nu prompt ska prata, tycka & veta har du aldrig funderat på att ta reda på sanningen?
Jag är en glad, trevlig  & en helt 100% ärlig person så jag skulle glatt svarat på dina frågor som tydligen måste uppta en stor del av ditt liv & din hjärna.
Så det är bara att komma & fråga så ska du får veta allt som du har så stora problem över.
Men du kanske är för feg?
För vet du det fegaste som finns är att prata illa om andra.
Att hitta på saker. Anta saker. Tro sej veta.



Hoppas du mår bra av att se dej själv i spegeln.
Du kanske ska titta lite extra nästa gång & fråga dej själv om du vet vad du gör?
Om du vet hur mycket du sårat mej & hur mycket du har sårat min familj.
Jag kanske inte är som du men vet du jag är jag & det är jag jävligt stolt över...

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad

1 kommentar:

  1. Tack för dina fina kommentarer.
    alla behöver en spark i rumpan för att inse livets gång. men är man psykiskt svag så är man och det tar tid att bearbeta upp igen. Men man får aldrig glömma, att man försöker o gör sitt bästa.

    SvaraRadera