Summa sidvisningar

måndag 29 april 2013

Besviken

på mej själv.
Efter att ha slitit i 2 veckor så har det knappt ändrat sej på vågen. hur är det möjligt?
Tränar tränar gymar går och går och jag trodde jag skulle bli glatt överrraskad när jag ställde mej på vågen.
Då byxor som inte passat passar osv...
Men nej 3 kg. 3 små kilon. Det borde ha varit mer och jag är så missnöjd.
Tänka om och kämpa på.
Motivera sej själv för det ska gå.
Bita ihop.




Veckan som gick då.
Issa blev magsjuk förra fredagen.
På söndagen började de om igen.
På tisdagen drog Irmelie igång och så fortsatte det.
Fredag morgon började Issa om och jag som skulle jobba helg fick efter samråd med min chef vackert stanna hemma.
 Pga av att jag troligen var smittobärare och en magsjukeepidemi i vården med en ev kommande strejk var ingen höjdare.
Idag är Issa i skolan.
Irmelie är som vanligt och nu får det räcka med sjukdomar för oss.


Råttorna fick en ny stor bur som vi fyndade på blocket. De är överlyckliga :)
Mysisarna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar