Summa sidvisningar

söndag 21 april 2013

Känslor....

En ny vecka har gått... 
Den började sådär. 
Årsdagen kom och gick. Jag kallar det årsdygn och trots att 24 år har gått så faller jag handlöst varje gång. Varje minut av det dygnet finns fastetsat i mitt inre och spelas upp. Varför är det så? För att man är svag och låter det hända ?
Jag saknar honom varje dag. Han finns ju där i hjärtat hela tiden.
 Nya jobbet fungerar. Jag saknar mina jobbarkompisar och tänker på gubbarna och gummorna men det går och det kommer att bli bättre och bättre det vet jag....
En vabbdag blev det i  slutet av veckan då Issas ont i magen slutade med kräkningar och först idag har hon petat i sej frukost.
Ingen annan har känt av något så magsjuka? Ätit nåt konstigt? 
Jag har ingen aning men hon är på benen iallafall.


Och så kom våren.
Underbara härliga värme och lukten av VÅR!
Den bästa årstiden när allt vaknar.


 Adam som slitit en hel säsong "som vanligt" fick lön för mödan genom ett brev som damp ner i brevlådan.
Jag trodde först att det var något reklam båg men blev snabbt informerad om att det var på riktigt. De som får de här breven är få och de har blivit utvalda, tittade på och uttagna för att de har det extra.
Stort , mäktigt och han är så värd det. Nu är det bara hoppas att han får en av de få platser till "strafflägret" ;) Tufft ska det vara men det bästa man kan bli erbjuden.
Nu ska bara nästa säsong lösa sej så känns all hockey på plats med :)

Och det finns en massa bra att se fram emot nu:
Mer vår
Kryssning med gamla jobbet om en månad :)
Sommaren
Skolavslutningar
Hockey
Supematchen på Ullevi. Jag som inte gillar fotboll men jag gillar David :)
Och hotellfrukost och jag älskar Göteborg :)

Det är nu livet börjar....
YEAH!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar